کتاب های انتشارات خیلی سبز
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

معرفی کتاب های انتشارات خیلی سبز

کتاب های فصل آزمون

هنگام تغییر سیستم آموزشی ، انتشارات خیلی سبز نام کتاب های آزمایشی خود را به فصل آزمون تغییر داد. البته در ساختار این کتاب ها تغییر عمده ای ایجاد نشده است. اگر یکی از این کتاب ها را ورق بزنید ، می بینید که این کتاب ها کتاب درسی ندارند و مستقیم به آزمون می روید. بنابراین این کتاب ها برای دوره خلاصه است ، اما برای کسی که تحصیلات خود را به پایان نرسانده است ، نه. اما برای شخصی که در فقدان مدارک و شواهد در روزهای اخیر تسلط داشته است. همانطور که گفتیم ، کتاب های فصل آزمون دارای تعداد زیادی تست هستند که موضوع را فصل به فصل ، فصل به فصل و سال به سال پوشش می دهند. در بعضی موارد ، امتحانات برخی از فصل ها به امتحاناتی با موضوعات کوچکتر تقسیم می شوند و در پایان ، یک امتحان استاندارد در انتهای فصل وجود دارد. در پایان هر فصل یک آزمون دشوارتر از استاندارد برای دانش آموزان قوی تر به نام (حدود 100) وجود دارد. تعداد سوالات هر آزمون معمولاً 10 یا 15 است. البته امتحانات نهایی و جامع با عنوان کنکور به همان تعداد سوالات کنکور است.

 

کتاب های جامع

انتشارات خیلی سبز متفاوت بوده و هست . از ادبیات کتاب های انتشارات خیلی سبز گرفته تا طراحی جلد و نحوه آموزش نگاهی فانتزی وجود دارد. کلمات عجیب در کتاب های بسیار سبز جایی ندارند و از نزدیک نوشته شده اند. ایده آموزش مطالب ساده و قابل درک در کتاب های این انتشارات بسیار رایج است ، اما گاهی اوقات این فکر باعث تثبیت عمیق مطالب در ذهن خواننده می شود و در بعضی از موضوعات یک نگاه سطحی کافی است. درک و حفظ دروس خاص. بسیار سبز با زندگی خود بسیار سبز شد ، اما پس از آن ریاضی تجربی ، ریاضی ، گسسته ، شاهکار عربی و بازار را به دست گرفت. ساده سازی مطالب برای دانش آموز ، بعضی اوقات کتاب های بسیار سبز را به ساده گرایی متهم می کند ، که بد نیست. به نظر می رسد نویسنده چنان در نوشتن سوالات و نکات کنکور غوطه ور است که مفاهیم اصلی درس را نادیده گرفته است. سرانجام ، باید اعتراف کنیم که کتاب های جامع خیلی سبز از بهترین کتاب ها هستند. درسنامه مجموعه کتاب های جامع خیلی سبز  بصورت کلی به صورت مجموعه ای از نکات و کاربرد آنها در حل تست و به دنبال آن آزمونهای درجه بندی شده است. این آزمون ها شامل سوالات انشا ، آزمون های کنکور و تست های نفوذ در بعضی از دروس است .

 

کتاب های جمع بندی

کتابهای جمع بندی خیلی سبز همانطور که از نامشان پیداست ، جزوه خلاصه ای است که آزمونهای کنکور سالهای اخیر را حل می کند. چند ماه آخر منتهی به کنکور زمان مناسبی برای استفاده از این کتاب ها است. البته لازم به ذکر است که در پایه های پایین ، این کتاب ها برای برخی دروس منتشر شده است و می تواند برای روزهای منتهی به آزمون مفید باشد .

 

کتاب های ماجراهای من و درسام

مجموعه ماجراهای من و درسام برای موفقیت در امتحانات تشریحی (یا امتحان نهایی) نوشته شده است و کتاب های ماجراهای من و درسام به طور کلی دارای یک درسنامه جمع و جور و در آخر یک سری تمرینات تشریحی است که پس از هر مبحث در طبقه بندی خرد مرتب شده است. آنها معمولاً یک تعدادی تست هم دارند ، بنابراین برای آماده سازی کنکور مناسب نیستند. این کتابها در نوع خود عالی هستند

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: